Vind het beste commerciële telefoonsysteem voor uw bedrijf

Commerciële telefoonsystemen kunnen een doorbraak betekenen voor uw kleine onderneming. Met een kleine investering op dit vlak kunt u uw bedrijf echt de broodnodige boost geven. Hier zijn enkele van de factoren waarmee u rekening moet houden bij het selecteren of kiezen van deze commerciële telefoonsystemen.

Een van de eerste aspecten om in gedachten te houden, is de algehele geloofwaardigheid van het bedrijf. U wilt specialisten die al een tijdje in het vak zitten en u dus apparatuur kunnen geven die aansluit bij de laatste markttrends. Je zou ook opmerken dat ze gratis advies en offertes aanbieden aan nieuwe klanten om hen te helpen ook een geschatte prijs te krijgen. Dit is een industrie die wordt overspoeld met nieuwe spelers, maar velen van hen zijn eigenlijk alleen op zoek naar de verkoop van producten in plaats van naar waarde.

Daarnaast zijn de kosten een andere cruciale factor waarmee rekening wordt gehouden. Een bepaald bedrijf kan u bijvoorbeeld uitzonderlijke voordelen beloven, maar u op de lange termijn meer in rekening brengen met hoge vergoedingen, verborgen kosten, enz. Die meer verliezen met zich meebrengen. U wilt oplossingen die levensvatbaar en betaalbaar zijn, maar niet zo duur zijn dat u geld blijft verliezen.

 

Bekijk ook de termijncontracten wanneer u voor hetzelfde kiest. De meeste commerciële telefoonmaatschappijen bieden u de flexibiliteit om apparaten te vervangen en te repareren voor het geval ze onder de garantie vallen. Hoe ingewikkeld deze systemen ook lijken, het valt niet te ontkennen dat ze vatbaar kunnen zijn voor bepaalde problemen. Deze state-of-the-art apparaten zijn volledig geautomatiseerd van aard. Hoewel ze uw werkproces vereenvoudigen, zijn ze ook vatbaar voor incidentele storingen. Deze vallen idealiter onder uw commerciële telefoonmaatschappij.

 

Telefoonaudio, optimaal gebruik maken van IVR en marketing in wachtstand

IVR is een afkorting van Interactive Voice Response, een geautomatiseerd systeem dat een telefoon met aanraakrespons gebruikt om uw oproep door te verbinden. U heeft een van deze als u meerdere afdelingen heeft met veel inkomende oproepen.

60% van de bellers zet binnen 40 seconden stil in de wacht en bellers die in de wacht staan ​​met informatie en muziek, blijven ongeveer 3 minuten langer hangen.

55% van de communicatie gaat verloren via de telefoon (lichaamstaal), wat ons 38% laat via tone of voice en slechts 7% via woorden.

Zoals u aan de statistieken kunt zien, kan het geven van een verkeerde boodschap op de verkeerde toon uw verkopen en uw reputatie zelfs schaden.

 

Veel bedrijven besteden tijd en geld aan hun visuele branding (logo en folders), maar verwaarlozen hun telefoonaudio. “Uw sonische branding is net zo belangrijk als uw visuele branding!”

Dit artikel behandelt enkele van de veelgemaakte fouten die worden gemaakt met IVR en on-hold marketing. Het beschrijft ook enkele goede technieken om te gebruiken.

Het is het beste om slechts een paar opties op uw telefoonsysteem te hebben. Mensen verliezen snel hun interesse, dus het is niet altijd een goed idee om elke afdeling op te sommen. Denk er eens over na vanuit het oogpunt van de klanten, waar zullen ze uw bedrijf voor bellen? Producten kopen? Informatie? Klacht indienen?

Het wordt aanbevolen om het maximaal op 3 of 4 opvallende opties te houden, indien mogelijk. Als je denkt dat je zeven of acht opties nodig hebt, wees dan meedogenloos; snijd het terug naar de 3 of 4 relevante punten. U kunt altijd de vierde optie hebben om alle andere vragen te behandelen.

Onthoud dat het doel van telefoonopties is om de potentiële klant zo snel mogelijk door te sturen naar de meest relevante operator. Als dat niet lukt, moet u ervoor zorgen dat ze in de wacht blijven totdat u hun oproep kunt afhandelen.

Telefoons Prijsvergelijking – Dingen om te onthouden voordat u telefoontoestellen koopt

In dit jetset-tijdperk is het nut van telefoons niet verminderd. Zelfs als we zien dat elke andere persoon tegenwoordig een mobiele telefoon bij zich heeft, hebben de meeste huishoudens in ontwikkelde landen de vaste telefoons nog steeds niet afgeschaft. Telefoons hoeven in tegenstelling tot mobiele telefoons niet met korte tussenpozen te worden opgeladen en kunnen dus worden gebruikt tijdens elke noodsituatie wanneer de stroomtoevoer wordt onderbroken. Deze positieve eigenschappen van telefoons compenseren het gebrek aan mobiliteit dat mobiele telefoons in overvloed bieden. Er is een breed scala aan telefoons met verschillende hi-tech functies op de markt en u kunt een goede telefoonprijsvergelijking maken voordat u er een van uw keuze koopt.

Nu hoeft u niet meer naar een fysieke winkel te gaan om een ​​telefoonhoorn te kopen. De opkomst van internet heeft een revolutie teweeggebracht in de manier waarop we winkelen en er zijn grote aantallen e-shops beschikbaar op internet die u een breed scala aan keuzes bieden voor het kopen van telefoons van topmerken. De prijsklassen van de telefoons verschillen op de features die in deze telefoons zijn verwerkt. Telefoons met

nummerherkenning en functies voor twee luidsprekers en spraakberichten zouden bijvoorbeeld veel duurder zijn dan eenvoudige telefoons met één lijn zonder dergelijke fraaie functies. U moet dus een gedetailleerde telefonische prijsvergelijking maken voordat u besluit er een te kopen.

De merknaam van de fabrikanten verschilt echter ook aanzienlijk van de prijs van een telefoontoestel dat u wilt kopen. Van Panasonic tot Phillips, er zijn nogal wat giganten in de productie van elektronische gadgets die zich in de telecommunicatie-arena hebben gewaagd. U heeft keuze te over als u telefoontoestellen wilt kopen, want andere topmerken zoals Motorola en Siemens maken ook telefoontoestellen. Als u geen merktelefoons wilt, kunt u goedkopere versies kopen.